maanantai 2. huhtikuuta 2012

Pääsiäissuunnitelmia

Hei taas kaikki!
Toivottavasti kaikille kuuluu hyvää, minulle ainakin koska tänään alkoi minun kahden viikon pääsiäisloma :D! Aika kivasti lomaa verrattuna siihen Suomen pääsiäis"lomaan".
Seuraavan kahden viikon aikana on suhteellisen paljon ohjelmaa tiedossa. Nykyisten suunnitelmien mukaan minulla olisi 3 matkaa tiedossa. Ensimmäiseksi menisin läheiseen Salina Cruzin satamakaupunkiin rantabileisiin parin koulukaverin kanssa viettämään aikaa :). Tämä ei kuitenkaan ihan varma vielä ole koska en ole varma missä tulen nukkumaan koska ajatus olisi että olisin siellä pari yötä.
Tämän rumban jälkeen, lähden nyt tulevana lauantaina Veracruzin osavaltion pääkaupunkiin Veracruziin taas ystäväni Simonin ja hänen perheensä kanssa. He ovat aina niin mukavia kun haluavat viedä minua paikkoihin kun omalla perheellä ei niin hirveästi aikaa ole. Olen innostunut näkemään minkälainen on Meksikon suurin ja tärkein satamakaupunki. Sinne lähtisimme lauantaina ja palasimme jonkun kolmen päivä kuluttua.
Lopuksi loman viimeisenä viikonloppuna menen taas osavaltioni pääkaupunkiin Oaxacaan, ja tällä kertaan perheeni kanssa :)! Tarkoitus olisi tutustua vielä enemmään kulttuuriin ja ostaa paljon tuliaisia :)!
Tämmöisiä sunnitelmia minulla olisi näille kahdelle viikolle. Kerron sitten lomien jälkeen, miten kävi!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä Suomen puolella, terveisiä taas kaikille!
Miika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti